Mannen bakom tangentbordet

Jag borde kanske ta och presentera mig lite närmare för er som läser min blogg (dock inte någon större grupp, än).
Här nedan följer en kort presentation om vem den "hemliga" mannen bakom detta tangentbord är.

Mannen
Karl, men även känd som Kalle, är vad denna man, från utkanten av Falkenberg, heter. Han är oftast på ett gott humör, men det kan mycket väl ändras i proportionell skala till hans omgivnings syn på saker och ting.

Myten
Det sägs att att han är en mycket skicklig dator/tv-spels lirare, som gärna antar alla möjliga utmaningar inom de flesta genrer. Han har dessutom ett alldeles utmärkt tålamod med så kallade "newbies", och hjälper gärna till för att dem ska känna sig trygga med sitt spelande.

Drömmen
De framtida planerna tyder på att han kommer visa världen sina åsikter och budskap, via den rullande bildens språk. Samt vara till hjälp för andra med samma ändamål.

Kommentarer
Postat av: Firestorm

Kalleponcen har en blogg :D wiiiiiiie!

2008-06-19 @ 22:56:17
URL: http://detbrinner.blogg.se/
Postat av: Printon

Hade en blogg hos Metro tidigare, men var nog inte "redo" för den här världen vid det laget. ;)

2008-06-20 @ 00:17:57
URL: http://toxicantidote.blogg.se/
Postat av: scaber nestor

Välkommen ut i bloggvärlden, jag är själv ganska ny, startade min blogg inför FRA-omröstningen med förhoppningen att påverka den i rätt riktning.



Nu blev det ett bakslag, men kriget är inte slut än.

2008-06-20 @ 13:25:28
URL: http://scabernestor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0