L, stick! Bara dra!

Seriöst, du har sagt ditt. Klart och tydligt. Vad mer kan du tänkas vilja säga?
Det var dina egna ord som skapade den här situationen. Det vet du.
Du petar runt, precis som jag en gång gjorde.
Men du vet att det inte funkar så, eller hur?
Av ren jävla erfarenhet så vet du det.
Vill du ha något sagt så säg det då för fan. Sluta smyga med det!
Om inte, se detta som de sista raderna jag skriver i din riktning.
Seriöst, du har sagt ditt. Klart och tydligt. Vad mer kan du tänkas vilja säga?
Det var dina egna ord som skapade den här situationen. Det vet du.
Du petar runt, precis som jag en gång gjorde.
Men du vet att det inte funkar så, eller hur?
Av ren jävla erfarenhet så vet du det.
Vill du ha något sagt så säg det då för fan. Sluta smyga med det!
Om inte, se detta som de sista raderna jag skriver i din riktning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0