Saltat blod

Det har varit en väldigt varm dag, så jag höll mig inne största delen. Man får ju fan värmeslag annars. Öppnade fönstret för att få lite frisk luft, men det enda jag fick var varm luft som strömmade in i det redan ljumma rummet. Men ikväll har det varit väldigt behagligt i alla fall.

Var till och med iväg ner till "Petters brygga" ikväll för att ta ett litet dopp. Mina härliga vänner, Robin och Patrik, gjorde mig sällskap. Eller det var rättare sagt jag som gjorde dem sällskap, var ju trots allt Patrik som ringde och frågade om jag skulle hänga på.

Det lustiga är att jag tidigare under dagen funderade över om man skulle ta o bada, antingen senare under dagen eller imorgon. Det blev som sagt idag(ikväll). Vattnet är helt ok, dock skulle det inte skada om det var lite varmare. Men det är ju trots allt bara början av juli ännu. Brukar mest bada i slutet utav månaden och i augusti. En jävla massa maneter fanns det också. Usch säger jag om det. Gillar inte maneter. Vet inte varför, men har aldrig gjort det.

Synd bara att jag råkade sparka till en sten under vattnet när jag skulle upp på bryggan igen, annars hade jag gärna simmat mer ikväll. Blev ett litet, men ändå rätt så irriterande, sår på insidan av vänsterfoten. Härligt det kändes när man kom upp också, den sköna känslan av salt som ligger kvar och skaver i såret. Men en snabb sköljning och ett litet plåster, när jag kom hem igen, så löste det sig.

Lyckade rota fram ett par, helt ok, snygga solbrillor, som kom väl till pass.
Vad tycks? :P
Yeah

Glad sommar!

Kommentarer
Postat av: Firestorm

Hihi vad långhårig du är Poncen :P

2008-07-03 @ 21:55:16
URL: http://detbrinner.blogg.se/
Postat av: Printon

Yup yup, och längre kommer det att bli ;P

2008-07-03 @ 22:16:26
URL: http://toxicantidote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0