Jag är tillbaka, på sätt och vis.

Snart gått ett helt år sedan jag senast uppdaterade bloggen. Så kan det gå när man inte  har internet tillgång 24/7/7. Men jag har trots allt fått en helt ok tillgång igen. Nämligen högre internet behörighet hos arbetsförmedlingen.
Jag fick tydligen lite användning av dem trots allt. Har annars bara fungerat som ett slappt bollplank.

Så vad har hänt i mitt liv sen senast?
Inte  mycket kan jag lova. På tok för lite än vad jag hade tänkt mig.
Hade för det första tänkt fortsätta plugga på katrineberg, men ack nej jag kom  inte in, för få platser.
Poppis ställe. Efter det har jag gjort några(på tok för lite) försök att skaffa jobb. Inte lätt när man för det första inte 
några meriter eller referenser. Hoppas på sommarjobb nu, det som ligger bäst till.

Annars har det inte varit någon större skillnad. Har, som vanligt, tagit dagen som den kommer.
"Den dagen, den sorgen" har jag gått och tänkt om det  mesta. Måste fan börja ta tag i saker och ting.
Allt är lättare sagt än gjort.

Eller jo, min cykel har krånglat. Kedjan har hoppat, men det ska fixas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0